KLINFO na Facebooku-u KLINFO klub

Dječji Sajam

Anketa

Vjerujete li da će naša djeca doista bolje živjeti od nas?
Ne. Bit će im puno gore i teže
Vjerojatno ne. Situacija se neće popraviti
Bit će im isto kao i nama
Bit će im ipak malo bolje
Da. Živjet će bolje i kvalitetnije


HRABRI TELEFON

CNZD

KLINFO VIDI WEB TOP 100 - pobjednik kategorije
KLINFO.hr
Objavljeno 08.07.2010 u 12:44:57
GfK Croatia: Istraživanje o prehrambenim navikama u RH

Brinemo li o vlastitoj tjelesnoj težini?

Brinemo li o vlastitoj tjelesnoj težini?
Upravo završeni novi val istraživanje o prehrambenim navikama u Hrvatskoj, između ostalog, pokazuje da je tek oko polovice naših građana u rangu normalne težine. Ostali su uglavnom s viškom kilograma jer je svega oko pet posto građana jako mršavo! Većina ispitanih visoka je 1,7 metara, a teška 80 kilograma.
Izračunati indeksi tjelesne mase jasno pokazuju da s godinama raste pretilost. Prosječni indeks tjelesne mase za naše građane nalazi se na gornjoj granici normalne težine, što je posebno izraženo kod muškaraca. Kada se promatra samo kategorija zaista gojaznih građana podjednak je udio oba spola (oko 15%).

O zabrinutosti zbog viška kilograma nikad ne raspravlja 46% ispitanih a još 19% to čini vrlo rijetko. Približno 27% ispitanika ipak ponekad raspravlja o svojoj težini a samo devet posto to čini često.

Želju za promjenom vlastite težine ne pokazuje polovica ispitanih. Gotovo 40% želi izgubiti u rasponu od jedan do deset kilograma, a oko šest posto bi rado izgubili deset ili više kilograma. Žene češće žele izgubiti na težini dok su muškarci češće zadovoljni svojom težinom.

U vrijeme ispitivanja (ožujak 2010) oko 22 posto građana izjavilo je da je trenutno na nekoj vrsti dijete (zbog želje za smanjenjem tjelesne težine ili radi nekih zdravstvenih razloga).



Zagreb: Kušajte veganska jela i sudjelujte u vege radionici kuhanja

Kako bi najavili ZeGeVege festival održivog življenja Prijatelji životinja organiziraju zanimljivu vege r... Opširnije

Dokumentarac ‘Tata Mata od formata’

Prvi broj elektroničkog časopisa Civilno društvo donosi najavu serije dokumentaraca o odgovornom roditelj... Opširnije

HAK poziva vozače na oprezniju vožnju osobito u blizini škola

Početak nove školske godine je znak vozačima na povećani oprez u vožnji jer će se u prometu naći i ve... Opširnije
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Suprotnosti se ne privlače: Biramo partnere slične sebi

Suprotno vjerovanjima, partneri ne postaju sve sličniji kako godine braka prola...
Opširnije

Predstavljamo: OCEANOLOGIJA - Istinita priča o putovanju Nautilusa

Jeste li ikada poželjeli ukrcati se u podmornicu i istraživati podmorje? Ocean...
Opširnije

Znanstvena potvrda korisnosti soka od brusnica pri upalama mokraćnih puteva

Do sada se smatralo da je vjerovanje da sok od brusnice može spriječiti upale ...
Opširnije

Nevjerojatno! Program koji pogađa vaše misli!

Draga djeco, otkrili smo jednu nevjerojatnu stranicu koja će vas ostaviti bez r...
Opširnije

Pogledajte kako su djeca stvarala Čudesni automobil

U sklopu projekta "Zemlja bez granica" koji se provodio proteklih dana u Osije...
Opširnije

Imaju li i vaša djeca previše igračaka?

Do treće godine djeca se već vežu uz neki brand. Bilo da je to Spužva Bob, T...
Opširnije

Natječaj za sve škole: INA nagrađuje najbolje ekološke projekte

U povodu nove školske godine i Međunarodne godine mladih, a s ciljem potican...
Opširnije