- Kazališta i predstave
- Muzeji i izložbe
- Glazba i ples
- Igra i kreativnost
- Filmovi i crtići
- Knjige i priče
- Izleti i putovanja
- Sport i rekreacija
- Životinje i priroda
- Posebna događanja
Pretraživanje
Želim primati obavijesti Klinfo.hr portala
Anketa
Vjerujete li da će naša djeca doista bolje živjeti od nas?
Objavljeno 02.03.2010 u 10:51:48
Zagrljaja i poljubaca nikada dovoljno
Njega i nježnost pomažu bebama u razvoju
Mamina briga i njega mogu ukloniti sve prenatalne stresove s kojima se beba suočava kada dođe na svijet. Stoga dajte bebi nekoliko ekstra poljubaca i zagrljaja, jer nježnosti nije nikada dosta. Sada to potvrđuju i studije.
Dodatna nježnost i predanost i vama će goditi, a beba će dokazano od toga imati mnoge koristi po pitanju mentalnog razvoja. Njega nakon poroda umanjuje djelovanje kortizola - hormona stresa, koji se tijekom trudnoće izlučuje i kod bebe u trbuhu. Visoka razina kortizola tijekom trudnoće može izazvati u bebinom razvoju "kraći period zadržavanja pažnje i slabije vještine govora i rješavanja problema". Tako stoji u istraživanju Sveučilišta u Rochesteru, koje je objavljeno u stručnom časopisu Biological Psychiatry.
Sporiji razvoj izazvan prenatalnim stresom može biti prevladan ukoliko majka djetetu pruži nježnost i intenzivniju pažnju do djetetove 3. godine života.
Kako su znanstvenici dokazali ovu tvrdnju? Testirali su razinu kortizola iz amnionske tekućine kod 125 trudnica čije su bebe bile u 17. tjednu života.
Kada su iste te bebe napunile 17 mjeseci života, istraživači su ispitali njihov kognitivni razvoj i povezanost s majkama. Djeca koja su imala čvrst odnos pun nježnosti sa svojom majkom, nisu pokazivala nikakve probleme u razvoju. Ona djeca koja su bila u pomalo nestabilnim vezama s majkama, pokazivala su kognitivne poteškoće. Isti mališani bit će ponovno ispitani kada napune 6 godina.
(JK, Izvor: Parentdish.com)
Sporiji razvoj izazvan prenatalnim stresom može biti prevladan ukoliko majka djetetu pruži nježnost i intenzivniju pažnju do djetetove 3. godine života.
Kako su znanstvenici dokazali ovu tvrdnju? Testirali su razinu kortizola iz amnionske tekućine kod 125 trudnica čije su bebe bile u 17. tjednu života.
Kada su iste te bebe napunile 17 mjeseci života, istraživači su ispitali njihov kognitivni razvoj i povezanost s majkama. Djeca koja su imala čvrst odnos pun nježnosti sa svojom majkom, nisu pokazivala nikakve probleme u razvoju. Ona djeca koja su bila u pomalo nestabilnim vezama s majkama, pokazivala su kognitivne poteškoće. Isti mališani bit će ponovno ispitani kada napune 6 godina.
(JK, Izvor: Parentdish.com)
Zagreb: Kušajte veganska jela i sudjelujte u vege radionici kuhanja
Kako bi najavili ZeGeVege festival održivog življenja Prijatelji životinja organiziraju zanimljivu vege r... OpširnijeDokumentarac ‘Tata Mata od formata’
Prvi broj elektroničkog časopisa Civilno društvo donosi najavu serije dokumentaraca o odgovornom roditelj... OpširnijeHAK poziva vozače na oprezniju vožnju osobito u blizini škola
Početak nove školske godine je znak vozačima na povećani oprez u vožnji jer će se u prometu naći i ve... Opširnije
Suprotnosti se ne privlače: Biramo partnere slične sebi
Suprotno vjerovanjima, partneri ne postaju sve sličniji kako godine braka prola...Opširnije
Predstavljamo: OCEANOLOGIJA - Istinita priča o putovanju Nautilusa
Jeste li ikada poželjeli ukrcati se u podmornicu i istraživati podmorje? Ocean...Opširnije
Znanstvena potvrda korisnosti soka od brusnica pri upalama mokraćnih puteva
Do sada se smatralo da je vjerovanje da sok od brusnice može spriječiti upale ...Opširnije
Nevjerojatno! Program koji pogađa vaše misli!
Draga djeco, otkrili smo jednu nevjerojatnu stranicu koja će vas ostaviti bez r...Opširnije
Pogledajte kako su djeca stvarala Čudesni automobil
U sklopu projekta "Zemlja bez granica" koji se provodio proteklih dana u Osije...Opširnije
Imaju li i vaša djeca previše igračaka?
Do treće godine djeca se već vežu uz neki brand. Bilo da je to Spužva Bob, T...Opširnije
Natječaj za sve škole: INA nagrađuje najbolje ekološke projekte
U povodu nove školske godine i Međunarodne godine mladih, a s ciljem potican...Opširnije






















