KLINFO na Facebooku-u KLINFO klub

Dječji Sajam

Anketa

Vjerujete li da će naša djeca doista bolje živjeti od nas?
Ne. Bit će im puno gore i teže
Vjerojatno ne. Situacija se neće popraviti
Bit će im isto kao i nama
Bit će im ipak malo bolje
Da. Živjet će bolje i kvalitetnije


HRABRI TELEFON

CNZD

KLINFO VIDI WEB TOP 100 - pobjednik kategorije
KLINFO.hr
Objavljeno 14.05.2010 u 10:47:33
Studija dokazala niz benefita ranog upisa u vrtić

Roditelji ne brinite! Djeca nisu premala da idu u vrtić

Roditelji ne brinite! Djeca nisu premala da idu u vrtić
Mnogi mame i tate zabrinuti su jer svog dvogodišnjaka moraju upisati u vrtić, a nekako osjećaju da je još premali i da je još beba. No, dolazi utjeha u vidu istraživanja koje je dokazalo da rani odlazak u vrtić ima niz pozitivnih posljedica na kasniji uspjeh u školi, koje traju sve do srednjoškolskog obrazovanja.
Dugotrajno istraživanje koje je pratilo djecu od najranije dobi do tinejdžerskih godina proveo je Nacionalni institut za zdravstvene studije u SAD-u. Djecu se počelo pratiti kada su imala svega mjesec dana još 1991. godine. Rezultati su pokazali da djeca koja su primila kvalitetnu i dobru njegu u jaslicama, pokazuju bolje rezultate u školskim i kognitivnim testovima u tinejdžerskoj dobi.

Isto tako, ta su djeca imala manje problema u ponašanju od vršnjaka koji su u najranijoj dobi primili manje kvalitetenu njegu i brigu.

S druge strane, djeca koja su većinu dana provela u jaslicama, s 15 godina su pokazivala nešto veću tendenciju prema impulzivnom i rizičnom ponašanju od djece koja su samo dio vremena provela u interakciji s odgajateljima i vršnjacima, stoji u članku objavljenom u stručnom časopisu Child Development.

Kvaliteta njege u jaslicama mjerila se prema tome koliko odgajateljice provode vremena u interakciji s djecom, kao i kroz količinu topline, podrške i kognitivne stimulacije koju djeca primaju.

Istraživanje je provedeno kako bi se dobio odgovor na pitanje trebaju li oba roditelja raditi dok su djeca još mala i je li vrtić dobro rješenje?

"Visokokvalitetna njega djeteta osigurava bolji uspjeh u školi, možda zbog ranog poticanja učenja čitanja", izjavio je dr. James Griffin. Dodao je kako taj pozitivan utjecaj traje sve do srednjoškolskih godina. Čini se kako je vrlo važno da djeca i prije 4. godine dođu u interakciju s vršnjacima i odgajateljicama. Pritom je vrlo važna i kvaliteta samog odgoja, njege i brige.

Ukoliko ste pronašli idealan vrtić s odgajateljicama koje potiču djecu na učenje, svladavanje određenih vještina i problema te im pružaju utjehu i motivaciju, nemojte se plašiti da će rano odvajanje imati negativnih posljedica na razvoj djeteta, sugerira istraživanje.

(JK, Izvor: Reuters)




Imaju li i vaša djeca previše igračaka?

Do treće godine djeca se već vežu uz neki brand. Bilo da je to Spužva Bob, Tomica i prijatelji ili Dora,... Opširnije

Moje zlato kreće u vrtić, a ja sam i sretna i tužna

Prvi dan u vrtiću podjednako je uzbudljiv i zastrašujući za mnoge mališane. Sva sreća, uz dijete su uvi... Opširnije

Kvalitetan vrtić itekako je važan za uspjeh djece kasnije u životu

Vrtići nisu samo mjesta gdje dobre odgajateljice čuvaju našu djecu, već i odgojno-obrazovne institucije ... Opširnije
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Dokumentarac ‘Tata Mata od formata’

Prvi broj elektroničkog časopisa Civilno društvo donosi najavu serije dokumen...
Opširnije

Mladi roditelji podložniji su depresiji

Mnogi roditelji proživljavaju neki oblik depresije tijekom prvih 12 godina živ...
Opširnije

Osmisli naziv za bojanku i osvoji nagradu

Dragi naši mali i veliki čitatelji, molimo vas za pomoć. Nakon "Bonton bojan...
Opširnije

Što je sindrom kompjuterskog vida?

Sindrom kompjuterskog vida medicinsko je stanje povezano s našom ovisnošću o ...
Opširnije

Pogledajte kako su djeca stvarala Čudesni automobil

U sklopu projekta "Zemlja bez granica" koji se provodio proteklih dana u Osije...
Opširnije

Nevjerojatno! Program koji pogađa vaše misli!

Draga djeco, otkrili smo jednu nevjerojatnu stranicu koja će vas ostaviti bez r...
Opširnije

Natječaj za zdravu pitku vodu u školama

I ove školske godine 2010/2011., u sklopu Armalovog fonda, Mariborska ljevaonic...
Opširnije