KLINFO klub
KLINFO.hr
Objavljeno: 07.10.2010 u 11:11:23

Zdravoj djeci nisu potrebni nadomjesci vitamina D

Zdravoj djeci nisu potrebni nadomjesci vitamina D
Datum: 07.10.2010.
0
Izgradnja gustoće kostiju u djetinjstvu štiti nas od osteoporoze u odrasloj dobi. Osteoporoza je bolest kod koje oslabljene i krhke kosti lagano pucaju. Vitamin D djeluje na način da pomaže tijelu u apsorpciji kalcija, smanjuje gubitak kalcija iz tijela i djeluje pri spremanju kalcija u koštana tkiva. Gustoća kostiju je mjerilo prema kojem se ocjenjuje njihova jačina i minerali prisutni na različitim dijelovima kostiju.
Dr. Tania Winzenberg, sa Istraživačkog instituta Menzies iz Tasmanije izjavila je kako "mjerenjem gustoće kostiju, možemo odrediti kako nadomjesci vitamina D poboljšavaju zdravlje kostiju".

Ona je u svom istraživanju ispitivala da li nadomjesci vitamina D kod zdrave djece uzrokuju skladištenje kalcija u kostima u još većim količinama. Otkrila je da nadomjesci vitamina D nemaju značajniji učinak na gustoću kostiju kod zdrave djece. Kod djece koja imaju niske razine vitamina D u krvi, nadomjesci mogu pomoći. Ipak, ni to još nije u potpunosti dokazano, tako da će se tim dr. Winzenberg u narednim istraživanjima više posvetiti djeci kojoj fali vitamina D u organizmu.

Slična istraživanja još uvijek se provode za vitamin C te se pokušava otkriti da li on doista pomaže kod prehlada, te za vitamin A i D za koje se vjeruje da pomažu kod cistične fibroze.

(JK, physorg.com)

Želite komentirati članak? registrirajte se ovdje.
Ako ste zaporavili zaporku, kliknite ovdje.

Mame pišu za mame Prijatelji portala
Kada bi na Klinfo.hr stavili grupne kupovine sa značajnim popustima na proizvode i usluge za djecu, najviše bi vas zanimalo...
Oprema (kolica, krevetići, sjedalice i sl.)
Potrošna roba (kozmetika, pelene, hrana i sl.)
Igračke, knjige, udžbenici i sl.
Usluge (tečajevi, sportske škole, ulaznice i sl.)
Sve, samo da nam je jeftinije

Prijatelji portala